środa, 16 lipca 2014

Liebster Award

Dziękuję za nominację twórczyni bloga Believe in dreams do Liebster Award :)
 
Taki zaszczyt :3 Mmm jeszcze raz dzięki.

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania zadane przez  Kazio Dobosz.


1. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj muzyki?
Słucham co mi wpadnie w ucho, ale najczęściej pop ;3
2. Gdybyś musiała, wybrałabyś okulary czy soczewki kontaktowe?
Mam dość już okularów i chciałabym wymienić na szkła.
3. Gdybyś miała wybierać: liceum czy technikum, co byś wybrała i dlaczego? Jeśli już uczęszczasz lub uczęszczałaś, czy zmieniłabyś wybór?
Po wakacjach idę do technikum. Nie żałuję wyboru, bo jestem leniwym człowiekiem i nie wiem czy chciałoby mi się iść na studia xd
4. Wolisz odpoczynek bierny czy czynny?
Różnie bywa ;)
5. Jesteś bardziej duszą towarzystwa czy raczej samotnikiem?
Samotnikiem.
6. Czy chciałabyś się cofnąć w czasie? Jeśli tak, to do którego momentu Twojego życia i dlaczego?
 Czasy podstawówki. Mało je pamiętam, ale teraz wiem jaką miałam cudowną klasę :)
7. Wolałabyś być w związku z osobą, którą kochasz, czy z osobą, która kocha Ciebie?
Osoba, która kocha mnie... bo mi jest ciężko komuś zaufać, a co dopiero pokochać.
8. Niedługo są urodziny Twojej najlepszej przyjaciółki i obiecałaś jej, że przyjdziesz. Zaraz później dowiadujesz się, że Twoi rodzice zabierają Cię na Twoje wymarzone wakacje (właśnie w ten sam dzień, kiedy są urodziny Twojej przyjaciółki) i już mają bilety. Co robisz: odwołujesz wyjazd na wakacje czy ważne spotkanie z przyjaciółką?
Nie ma problemu... nie wiem czy jeszcze mam przyjaciółkę :c
9. Gdybyś zauważyła, że jakiś przestępca i Twój ukochany pies zaraz spadną z urwiska, a miałabyś możliwość uratować tylko jedną osobę, czyje życie byś wybrała?
Starałabym się obu, ale jak jedną...to psa... to oczywiste :)
10. Bardziej odnajdujesz się w świetle dnia czy w mroku nocy?
Noc. Cisza i spokój. Idealny czas na pisanie.
11. Spotykasz się z taką sytuacją: idziesz sobie spokojnie ulicą i nagle zaczepia Cię grupa ludzi. Proponuje ci spełnienie Twoich wszystkich marzeń w zamian za wykonanie pięciu przestępstw. Co robisz: przyjmujesz propozycję czy sama decydujesz o swoich marzeniach?
Moje marzenie się spełniło i w tym momencie.... a jednak mam marzenie xd Raczej sama o tym decyduje. Kiedy już się spełni będę widziała ile pracy w to włożyłam, aby wszystko było po mojej myśli.
 
Nominuję :
 
Jejciu dalej nie mam pojęcia... więc zostawię te co są :3 chociaż trzech z nich nie czytałam xd

Moje pytania:
1. Dobrze się czujesz w swoim ciele? Niektórzy mają masę kompleksów, a ty?
2. Zaufałabyś kolejny raz swojej najbliższej osobie?
3. Wolisz noc czy dzień?
4. Twoja ulubiona książka?
5. Zakochałaś/eś się kiedyś w postaci fikcyjnej? 
6. Jak zachowujesz się gdy skończy się Twoja ulubiona książka? Masz "kaca książkowego" czy raczej żyjesz normalnie? ;)
7. Lubisz czekoladę? ^^
8. Idziesz sobie ulicą i raptem zza zakrętu wyjeżdża rower. Ledwo się zatrzymujesz, a on jedzie dalej. Jak się zachowasz?
9. Wolisz przebywać w większym gronie, sam czy z przyjaciółmi?
10. Masz jakieś marzenie, w które wątpisz, że się spełni?
11. Plany na przyszłość? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz